Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

gelezen over dames,die warme dekbedjes maken voor de kindertjes in Polen? of een ander land. Kan het nergens meer vinden. Wie kan me helpen zoeken ?

Ik heb veel materiaal,die ik hun wil schenken,voor hun goede doel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
991
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet u nog waar u dat gelezen hebt? In welk tijdschrift, krant of op internet? En hoe lang geleden? Zonder verdere informatie is het erg lastig zoeken!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,op internet en een jaar geleden. volgens mij iets van goede doelen. En volgens mij kwamen de dames uit het oosten of noorden van het land.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb toch iets weten te vinden, hopelijk is dit wat u bedoelt:

ACTIE DEKBEDDEN

We zijn op zoek naar dekbedden om van 1 groot dekbed 2 kleine dekbedden te kunnen maken voor een kinderopvang in Brody, Oekraine.

Het naaiclubje van Gerda Slijkhuis gaat samen met dames van onze stichting de doorgeknipte dekbedden samenvoegen. Ook maken ze er hoezen voor!

Op onderstaande website kunt u informatie vinden over de stichting die de dekbedden naar Oekraïne gaat brengen. Over Gerda Slijkhuis staat verder niet zo veel. Wel staat er een telefoonnummer op de site, wellicht kunt u met bellen een hoop meer informatie krijgen. Succes en wat fijn dat u een goed doel wilt steunen!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je wel dit zocht ik.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding