Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

We hebben met de klas een 'ruzie' om helemaal niks. Gaat nu online al meer als een uur door. Hoe doe ik dit snel stoppen zonder een kant te kiezen?

Begon om helemaal niks. Er wordt gescholden enz. maar het verpest de sfeer in de klas en er is niemand die echt wil toegeven of zijn excuses wil aanbieden.

Toegevoegd na 2 dagen:
Iedereen bedankt voor jullie reacties. Ondertussen is de ruzie al weer opgelost en ik ga de vraag dus sluiten. Toch bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
602
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet je pc uit en hou je er buiten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
^ goed antwoord, je hebt nog een +je tegoed voor een ander antwoord aangezien dit een reactie is ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet je computer af en ga wandelen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Zeg dat beide partijen het schelden en beledigen direct moeten stoppen, ongeacht wie er nou gelijk of ongelijk heeft, en dat wie als eerste de ruzie voortzet moet de consequenties daarvan tegemoet zien.

(Ervanuitgaande dat er consequenties bestaan en jij in een positie van macht bent een of meederen ergens aan te geven).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zeg dat jij iig niet meer meedoet met dat kinderachtige gedrag om niets. Laat de vechtersbaasjes het verder maar uitzoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schrijven: Jongens,ik trek de stekker er uit want hier heb ik geen zin in.
Als jullie met dit kinderachtige gedrag door willen gaan prima,maar dan zonder mij.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je dan ook wel terug trekken en hierna niets meer beantwoorden want anders kom je niet geloofwaardig over.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hoogste goed is niet goed doen, maar niets doen.

Zet je pc uit, kijk er niet naar en ga je eigen gang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding