Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een land op de wereld dat totaal geen nut heeft voor andere landen, of heeft elk land wat te bieden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
528
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dat een criterium? nut hebben?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk niet dat je het zo moet zien, je bent geen land voor andere landen, maar om zelf soeverein te willen zijn. Ieder land heeft op die manier iets te bieden aan haar onderdanen. Sowieso heeft ieder land dat financiele bijdragen betaalt voor bv de VN financieel nut voor de anderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

De enige landen waarvan ik me kan indenken dat die geen "nut" hebben voor andere landen zijn kleine staatjes als San Marino en Andorra. Het enige nut van die landen is volgens mij het oppompen van het positieve doelsaldo bij kwalificatiewedstrijden voor EK of WK voetbal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk land heeft wat te bieden, al was het maar een toeristenbijdrage...

Allemaal hebben ze wat...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
De toeristenbijdrage is een lokale belasting. Ik snap niet wat dat te bieden heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En weer oppervlakkig gelezen. Zegt wat over je Antwoordman.
Ik twijefel sterk aan het nut van Nederland, al zullen de meeste nederlanders dat niet zo zien. In een cursus Frans ging het een keer over Nederland : ' pas un grand chose' was de mening over Nederland van de Franse deelnemers.
Heeft overigens niet veel met klein of groot te maken, maar Nederland is een halfhartig land geregeerd door een halfhartige regering. Dt maakt Nederland een speler van nauwelijks enig belang.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klinkklare nonsens en Fransen moeten vooral naar hun eigen kleinzieligheid kijken...en er wat aan doen!
Volgens mij heeft Noord Korea niet erg veel nut in deze wereld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ongeacht alle tegenstellingen, heeft ieder land iets te bieden. De ene meer dan de andere..

Toegevoegd na 44 seconden:
Van sommige landen zou je wel twijfelen, maat toch.......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de beetje vergelijkbare vraag "Je moet één land verwijderen van de aardbol, welke is dat?" kwam als 'winnaar ' het eiland Nauru naar boven drijven. Zie link.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding