Bestaat Ter meulen Post eigenlijk nog?

Zo, 20/25 jaar geleden bestelde ik regelmatig wat bij ter meulen post,heeft het bedrijf misschien een andere naam gekregen of bestaat het helemaal niet meer.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
15K

Antwoorden (2)

Gezien de website bestaan ze nog altijd: http://www.termeulenpost.com/
Amadea
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Ivy4u, daar heb je helemaal gelijk in! Vreemde site met erg klein aanbod!
Termeulenpost is op 1 oktober 1993 overgenomen door het duitse Klingel groep.