Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Volgens mij omdat er dan zwarte strepen op de vloer komt, denk maar eens aan een gymzaal ;)
Of je hebt voetbal schoenen aan en je word boos en je schopt er op los (lol zogenaamt) dat doet heel erg zeer :D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat zij het imago van 'hippe, trendy, nette' discotheek willen hebben. Zij vinden sportschoenen niet bij hun imago passen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze willen een bepaalde groep mensen niet binnen hebben, omdat die voor onrust zorgen. Ze generaliseren nogal, en nemen dan een uiterlijk (kleding) kenmerk, zodat ze die mensen kunnen weren.
Volgens mij is het geval van sportschoenen begonnen, omdat men geen gabbers binnen wou.
Ook worden wel eens mensen met voetbalshirts en Lonsdale kleding geweigerd.
Bepaalde groepen zijn herkenbaar aan hun kleding.
De discotheken mogen niet zeggen dat bijv gabbers niet binnen mogen, maar mogen wel een dresscode instellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zijn de huisregels van een Discotheek.
Ik heb een site gevonden van een disco met wel zoveel regels dat je er eerst een studie van moet maken.
Veel van die regels zijn echt nodig en andere zoals kleding stijl vind ik grote onzin.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is ongepast en geeft vaak strepen.
bovendien dansen sportschoenen met profiel niet prettig
een gladde zool is dan prettiger.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding