ik moet voor school info zoeken over mensen in arme landen die geen huis hebben maar ik kan echt niks vingen kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een verhaal van iemand graag
het is voor levensbeschouwing

Het beste antwoord

People Without A Home: Refugees And Displaced People

One of the first things that happens at the start of fighting is that families, even whole towns, move away to escape war and violence. They need to move to a place where there is no killing and no destruction. Sometimes, when their rivals take over their area, they force the people to relocate. Other times, people flee in fear of the rivals....

'Huiver' verder op de site..!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

zoek op google en wikiwiki op: vluchteling(en)... Dan krijg je wel hits...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op scholieren.com of google eens naar derde wereld landen. Genoeg informatie lijkt mij :-) Ook handig: zoek spreekbeurten over Afrika op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de site "http://www.gapminder.org/" kun je enorm goede statistieken maken voor dit soort geografische vragen.

Heel veel succes ermee!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zoek eens op de goede doelen. Unicef of Plan Nederland.
Dit gaat dan specifiek over de kinderen, maar die kunnen ook dakloos zijn. En anders zoek je op: daklozen derde wereldlanden.
Stichting vluchteling is er ook zo een waar je ff kan zoeken en stichting care for people.
Verder moet je toch echt zelf je huiswerk maken. :) Succes ermee!