Mag je als je in verzorgingshuis zit en goed ter been bent een eigen autootje hebben?? zie uitleg

Mijn schoonvader (76 vrij aardig ter been) zit momenteel in een psychiatrische kliniek voor ouderen maar de vraag is of hij thuis nog wel goed kan functioneren.Mocht hij naar een verzorgingshuis moeten kan dan zijn autootje mee?? alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik zou niet weten waarom niet, als hij nog alert genoeg is om te kunnen rijden. Ga zovast eens praten met de verzorgingshuizen die je op het oog hebt, dat kan nooit kwaad, en dan kun je het meest geschikte vinden en daar proberen een plaats te krijgen.
Het is prettiger je tevoren te informeren dan dat je straks maar moet nemen wat er is omdat het urgent is.
Als je vader nu niet meer rijdt omdat hij in die kliniek zit, kan het zijn dat hij als hij daar ontslagen is, toch problemen krijgt met zelf rijden. Misschien is deeltaxi dan te overwegen