Waarom werken sommige mensen 60 uur per week? Hebben ze geen andere interesses zoals stappen, sporten, strips lezen of muziek luisteren?

Weet jij het antwoord?

/2500

om nog een beetje rond te komen want een groot deel van dat beetje wat wij verdienen gaat ook nog naar de belasting die er ook nog onzinnige dingen mee doet!!!!!!

Ik heb jarenlang dubbel fulltime gewerkt. Nee het was niet voor het geld, want dat was een schijntje. Ik heb er veel van geleerd en in mijn verdere leven kunnen gebruiken.

Ha, die JohanTerWeide; Ik heb ook tijden gekend dat ik loondienst 60 uur en meer per week werkte. Dat is niet altijd een keuze; soms brengt de verantwoordelijkheid voor je werkzaamheden met zich mee dat je niet op de klok kunt kijken of het al tijd is om te stoppen.

De vraagstelling is eigenlijk niet juist. De vraag zou moeten luiden: heben mensen die 60 uur of meer per week werken nog tijd voor hobbys? Ik kan je zeggen dat dat zeker het geval is. Zelf heb ik altijd lange dagen gemaakt. Kwam vaak om 7, 8 of 9 uur thuis en was zaterdags bezig, alles met veel plezier. Daarnaast maak ik 's avonds tijd om te sporten (hardlopen, batminton, tennis). Meestal 5 x per week. Mijn buren weten amper wat ik doe. Dat is meestal ook zo bij anderen. Je weet niet wat anderen voor hobby's hebben. Misschien verzamelen ze postzegels, puzzlen ze, of houden zich bezig met boeken lezen, of schilderen. Stel dus niet te snel je conclusies.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100