Bestaan er ook sites met anti spreuk tegeltjes?

Ik word op Facebook een beetje kriegel van al die zogenaamde wijsheden , over vertrouwen kaarsjes branden, en verander voor niets of niemand, Al die zoetsappige vaak huigelachtige aandacht vragende, ik wil veel like`scrap

Bestaan er geen sites met tegeltjes of andere confronterende wijsheden?

Dus hier geen stapels met wijsheden als antwoord.

Graag gewoon een link.

11 jaar geleden
2.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk maar eens op de Facebook pagina "Naughty Corner" misschien wel wat voor jou... ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een link kan ik je niet geven, ook geen stapels wijsheden, wel een 'spreuk' die al zeker 30 jaar mijn favoriet is: 'Als mijn tante een lul had was het mijn oom geweest!'
Pieter2011
11 jaar geleden
Mijn favoriet: "Achter m'n kont is de wereld rond".
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook een irritante is; Vaart minderen, spaart kinderen.
Leuker is de tegenhanger:
Minder n**ken spaart spreuken!

Antwoorden (3)

Geen tegeltjes maar plakkaten, Loesje:

http://www.heinpragt.com/spreuken/loesjespreuken.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Frimu2
11 jaar geleden
Thanks, ze mogen van mij wel wat confronterender,..... Ik zoek iets in de trant van IK LIEG , MAAR LIEG DAAR NIET OVER. Of ..... Ik brand geen kaarsjes voor iemand die overleden is, maar geef die kaars liever aan iemand waar de stroom van is afgesloten.
Niets zo irritant, als al die spreuktegeltjes aan de wand.
Mijn favoriete: als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het niet moet, maar het moet wel.
Voor jou een link:
http://www.spreuktegeltje.nl/Site/index.php?cat=nieuwste
11 jaar geleden
Ook hier geen tegels maar wel T-shirts met spreuken (zie link)

Mijn persoonlijke spreuk is:

Niet Tevreden? Glimlach Terug!

Toegevoegd na 3 minuten:
PS:
Ik merk dat de link nu op het thema voetbal uitkomt maar je kan links in de balk andere thema's kiezen hé.
Hopelijk zit er minstens eentje naar jouw zin tussen ;-)

Anyway Have Fun Any Way!