Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (17)

Wat dacht je van klein en dik zijn?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Lang en dun, mag dat ook?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik vind het vervelender om dik te zij en klein
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben zelf lang met een klein buikje....Ik zou het vervelender zijn om klein te zijn. Als je dik bent kun je afvallen, als je klein bent kán je een operatie aangaan om een paar centimeter langer te zijn, maar ik heb me laten vertellen dat dat een gruwelijke ingreep is.
Ik zou het vervelend vinden om een vriendin te hebben die langer zou zijn dan ikzelf, maar een vriendin die dikker of dunner is zou me niets uitmaken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dik vind ik erger dan klein.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Heel makkelijk dik zijn kun je (meestal) iets aan doen en klein zijn niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
an zou ik toch kiezen voor dik zijn. Daar is wat aan te doen op wat voor manier dan ook. ALs jeklein bent gaat dit niet zo makkelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het meest vervelend is denk ik dik zijn. Daar oordelen de medemensen heel snel over. Bijvoorbeeld dat het je eigen schuld zou zijn. Zonder erbij na te denken wat de achterliggende reden is dat die persoon dik is. Klein is veel meer geaccepteerd (althans die indruk krijg ik persoonlijk)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
persoonlijk vind ik dik zijn iets minder prettig als klein, maar erg is een groot woord.

Gewoon lekker genieten van het leven wat je hebt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Alex;

Ik ben niet klein (1m96) , maar wel iets te zwaar (100+kg) en dat zit me meer dwars dan mijn lengte. Dik zijn vind ik dus vervelender.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vet, dik , klein is allemaal vervelend. Tenzij je het echt zelf wilt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klein zijn heeft zijn voordelen (gemakkelijker verstoppen etc.), dik zijn vrijwel niet. Dat kost alleen een hoop moeite om je lijf te verplaatsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Volgens mij is het vervelender dat ALS je dat bent (te klein en/of te dik) EN daar moeite mee hebt, je niet gewoon toch gelukkig kan zijn...

Hoe belangrijk is het namelijk, even hypothetisch: bijv. als je morgen komt te overlijden, of je klein of dik op je sterfbed ligt?

Ergo: probeer nou eens gewoon te accepteren dat je bent zoals je bent. En mensen die je veroordelen hebben een groter probleem dan jij zelf....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik heb ervaring met allebei, en met het klein zijn heb ik absoluut geen probleem. het dik zijn heb ik wat meer problemen mee, omdat het gezondheidsrisico's met zich meebrengt, en je wordt er toch meer op aangekeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dik zijn. Ook nog slechter voor de gezondheid dan klein zijn. Gelukkig kun je aan dik zijn wel iets doen en klein zijn niets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Klein zijn lijkt mij erger, daar kun je vrij weinig aan doen. Dik zijn id met dieet, meer sporten etc. op te lossen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding