Hebben belgen ook nederland moppen?

Nu wij in Nederland veel Belgen moppen hebben vroeg ik mij af of ze in België ook moppen van Nederlanders hebben?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Oh jazeker, over onze ijdelheid, zuinigheid en grootspraak.... http://forum.belgiumdigital.com/f16/moppen-over-die-ollanders-28361.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja die hebben ze zeker kijk maar eens op deze site staan er genoeg!

http://forum.belgiumdigital.com/f16/moppen-over-die-ollanders-28361.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja,en ze zijn talrijk:

http://www.mopjesengrapjes.com/hollanders-moppen/
fremar
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit zijn moppen over Nederlanders, maar niet perse van Belgen?
Ja.zie afbeelding.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De nederlanders maken grappen over domheid van belgen en de belgen maken grappen over de gierigheid van nederlanders.

Gemiddeld is het zo.
11 jaar geleden
Ja zekker, Ik ben zelf Belg en hoor af en toe er voorbij komen maar we maken grappen over alles hoor echt over alles en iedereen.
Nederlanders vooral over Belgische ''domheid '' dat niet altijd klopt want ons onderwijs niveau ligt hoog maar wij hebben ook veel die niet kloppen.
Wij hebben het meer over jullie lengte, de manier hoe jullie spreken en schelden met ziektes, gierigheid,klompen, kaaskrokketen enzo. die jullie uit de muur halen,...
Maar allebij de landen hun moppen over het andere land zijn hilarisch.