Waarom zou de trainer van Ajax zich moeten aanpassen aan El Hamdaoui?

Sommige voetballers klagen weleens dat een trainer de cultuur van sommige spelers niet begrijpt,maar moet een trainer zich dan aanpassen aan elke speler,of moet die speler zich aanpassen aan het cultuur van de club?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat is dat nou voor vraag.... Soms moet er aan beide kanten worden aangepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom moet een werkgever zich aanpassen aan de cultuur van een werknemer?Voor al dat geld wat deze zogenaamde "trotse marokkaan" krijgt mag je toch wel iets meer verwachten.En ik zeg krijgt,want hij doet er werkelijk niks voor.

Het beste antwoord

Als een speler of een trainer bij een club werkzaam willen zijn, dan lijkt het me logisch dat zij zich aanpassen aan de cultuur van de club en niet dat alles opeens om die speler moet gaan draaien.

Dan kan El Hamdaoui nog zo vaak roepen dat Marokkanen een trots volk zijn, hij mag zijn trots best opzij zetten voor het grotere doel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

El hamdaoui heeft wat last van misplaatste arrogantie.
Voetbal is een teamsport met 1 leider.
Als je daar niet tegen kan moet je gaan badmintonnen of een andere solo sport.

Hij heeft in Amsterdam nu al de bijnaam Hamdoei.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat de macht bij de spelers ligt,daarom dénken spelers dat iedereen naar hun pijpen moet dansen.Het is helaas zo,dat als de spelers naar het 2de elftal wordt verbannen,zij toch hun riante salaris blijven ontvangen.
Als een speler niet zijn zin krijgt,en vooral de speler waar jij het over hebt,meldt hij zich wel ziek.
Maar Ajax wist waaraan ze begonnen,met het binnenhalen van deze voetballer.Zoiets kan je verwachten als elke trainer maar spelers mag kopen.