Hoe gaat het nu met Michael Peterson?

Ik heb de serie van 'the staircase' gevolgd op hollanddoc, waarin Michael Peterson wordt gevolgd in het proces rond de dood van zijn vrouw.
Zij was van de trap gevallen, maar uiteindelijk werd Michael veroordeeld voor moord op zijn vrouw en kreeg levenslang.
Ik was geschokt door de uitspraak.
Is er iets bekend over Michael, hoe het nu met hem gaat?
Is er nog uitzicht op vervroegde vrijlating?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11.1K

Het beste antwoord

Rondspeurend op internet is alleen een laatste bericht van 15 december 2011 te vinden, waarin staat dat Michael Peterson een nieuw proces krijgt, tegen een borgsom is vrijgelaten, en huisarrest heeft gekregen. Of dat proces inmiddels heeft plaatsgevonden, en hoe de afloop daarvan is, vermeldt de historie niet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de zoektocht.
Ik hoop maar dat dit proces positief uitvalt voor hem.
Plus.