Soms spreek de rechter een deeltijddetentie uit als straf.
Er wordt dan rekening gehouden met de baan die iemand heeft. De straf wordt dan in het weekend en de vakanties uitgezeten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+ van mij.
teusvh
11 jaar geleden
Er is mij ook een verhaal bekend van iemand die al slaapwandelend een inbraak had gepleegd. Die moest zich een aantal jaren elke avond om 10 uur bij de gevangenis melden, en om 7 uur mocht-ie er weer uit.
Dat was in Engeland, waar de rechter vaak wat creatiever is dan bij ons.