Hallo,ik vroeg me de laatste tijd echt af (door Noorwegen en Alphen aan de Rijn enzo) hoe het nou komt dat er zoveel schietpartijen zijn laatste tijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Combinatie van de kans hebben, geinspireerd zojn door een ander, weinig te verliezen hebben , weinig sociale contacten hebben en mentaal ziek zijn. Individualisering van de maatschappij. Liefde overwint gelukkig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,ja,vindt ik ook,hoor! Dat liefde enzo alles overwint. die mensen die zoiets doen,waarom gaan die dan niet langs een psychische dokter? Ok,u krijgt ook een plusje ;) groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,dit is toch wel t beste antwoord.Héél moeilijk kiezen hoor.
Maar bedankt!

Andere antwoorden (2)

Het word altijd weer afgereageert op Call of Duty, dus ja...

Toegevoegd na 15 minuten:
Ik denk zelf dat het gewoon mensen zijn die al gek zijn in hun hoofd vanaf dat ze geboren zijn. En dan zijn ze dus agressief en gaan ze shooters spelen en dan gaan ze het 'spel' of eigelijk hun gedachte in het echt doen :) maar ik zou niet weten hoe het kan dat het steeds meer gebeurt ... Maar hoe is 't nu op het strand? :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou,dat is volgens mij óók maar onzin,toch?
Ik denk dat die figuren échte frusties zijn ofzo,van zichzelf? Ok,bedankt voor je antwoord ;) Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou ja,ik neem maar een extra handdoekje mee met me,weet je..enne soms zoek ik ff een rustiger plekje op om je weet wel te doen,of als me vriendinnetje erbij is,dan gaan we óók ff weg,om enz.......;)
ok,bedankt,hè? gezellig weekend! Dennis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, jij ook man ... :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey,was nog op en toch nog ff op GV kijken,..oh,ja..jij een plusje alvast,hoor :) mazzel...
Omdat het mogelijk is. Als iemand ontevreden is over zijn leven en er een eind aan wil maken, kan hij zeker wel op een of andere manier een wapen krijgen. Als hij/zij dan ook nog in een niet genoeg beveiligt winkelcentrum rond kan gaan schieten, neemt hij mooi wraak op de samenleving/omgeving waarin hij ontevreden was, en het boeit hem/haar toch niet meer of hij straf ervoor krijgt, want dood heeft hij/zij er geen last meer van. Het is dus gewoon te makkelijk en voor anderen daarom een lastig op te lossen probleem. En mensen leren ook dat het normaal is om iemand neer te schieten, maar vergeten daarbij vaak dat er in het echte leven iemand niet op retry kan drukken als ie dood is, zoals hierboven beschreven. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U óók hartelijk bedankt voor uw antwoord. Ja,die figuren die dat doen moeten toch wel gigafrusties zijn? En ok,in games kan je inderdaad op * replay* drukken enzo,maar die figuren die dat doen,hebben dus het zicht op de werkelijkheid verloren ofzo. Maar waarom gaan die dan niet naar een dokter of psychiater als ze zich doodongelukkig en zo frustie voelen? Of gaan ze hun agressie uitleven op een boksbal enzo? Ok,mooi antwoord,dus ook een plusje ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgensmij denken ze niet eens aan een boksbal. Ze plegen gewoon zelfmoord, en daarbij nemen ze ook andere mensen mee. Dus ze waren al op zelfmoord uit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,maar dan kunnen ze toch gewoon een pistool ofzo pakken en zichzelf neerschieten? Waarom dan onschuldige mensen zómaar vermoorden weet je? Of is het dan misschien een soort zieke wraak op de maatschappij ofzo? Er zijn toch ook dokters en psychiaters om naartoe te gaan om je te laten helpen? Maar ok,hartelijk bedankt voor uw reactie.. groetjes...