Is het mogelijk om een adres te vinden als een persoon zich nergens heeft geregistreerd?

Ik heb dit persoon echt overal al gezocht,Hyves Facebook Twitter Telefoongids Google Nergens is informatie te vinden.Weten jullie misschien een andere manier om iemand toch te achter halen?Of is het echt onmogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Als hij niet gevonden wilt worden, is het moeilijk. Hooguit als je vrienden of familie van hem tegenkomt, via wie je contact kunt zoeken
11 jaar geleden
Daar zijn menden in gespecialiseerd.

Toegevoegd na 23 seconden:
menden = mensen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de woonplaats weet van de gezochte persoon, kun je de gemeente een email of briefje sturen waarin je verzoekt om met hem in contact te komen.

De gemeente stuurt hem dan een brief met jouw contactgegevens en de gezochte persoon kan dan zelf beslissen of hij wel of niet contact met je opneemt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Widar Geloof jij dit nou werkelijk dat de gemeente voor elke lukrake aanvraag zomaar een brief gaat sturen naar de gezochte? Doe zelf maar eens de test en kom dan maar eens vertellen wat de voorwaarden zijn om bij zo'n vraag ook effectief op de gemeente te kunnen rekenen. Anyway... HAve Fun Any Way!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@GerdaMaria: Ja, dat doen ze! M'n vrouw en ik hebben dat al driemaal gedaan en telkens heeft de gemeente aan ons verzoek voldaan. Geen enkel probleem! Er werden overigens geen enkele voorwaarden gesteld. We hebben gewoon een email gestuurd met ons verzoek onze contactgegevens door te geven aan de persoon in kwestie en vervolgens nam die persoon contact op, zonder dat de gemeente met ons ergens contact over heeft gehad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je trouwens uit je hummetje? Ik dacht dat jij elk antwoord een goed antwoord vond?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hé Widar, Neen hoor ik ben niet uit mijn hummetje, hooguit uit mijn kinderhemdje gegroeid ;-) Ik vind trouwens elke reactie ook een goeie reactie.
Maar goed daar gaat het de vraagsteller niet om hé. Ik ben blij voor jou en jouw vrouw dat jullie in een gemeente wonen waar men werkelijk zo behulpzaam is. Het gaat er heus niet overal zo aan toe. Maar los daarvan.
Welke gemeente moet de vraagsteller dan aanschrijven als er geen adres gekend is?
Ik ga ervan uit de ook gemeentes hun beperkingen hebben tot toegang van gegevens en dat ze niet eindeloos buiten hun district gaan bevragen tot ze uiteindelijk de gezochte persoon vinden?
Stel nu dat de gezochte persoon naar het buitenland verhuisd is, hoe kom je daar dan achter met jouw formule? Enfin, ik zit niet met deze kwestie en buiten hetgeen ik zelf ook nog aangeboden heb zie ik zelf geen andere 'gratis' mogelijkheid om iemand op te sporen. Je kan uiteraard ook een privé onderzoeker betalen maar ik vermoed dat dat er net over is ;-) Bedankt voor jouw reactie en tot vannacht voor de vliegsessie boven het park van Ed hé ;-) Groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat niet om onze gemeente, maar om 2 verschillende gemeentes in Nederland en 1 in België. Welke gemeente men moet aanschrijven? Mijn antwoord begint met de verondersteling dat de gemeente waarin de gezochte persoon woont, bekend is. Mijn antwoord geld dus alleen in dergelijke gevallen. Als er helemaal geen woonplaats bekend is, dan is mijn antwoord natuurlijk niet van toepassing. In het geval van verhuizingen naar andere gemeenten, werkt mijn antwoord ook. De eerste keer dat wij dit probeerden, was de gezochte persoon naar het buitenland verhuisd. Wij schreven echter de laatst bekende woonplaats van die persoon aan en kregen de mededeling dat men het verzoek had doorgestuurd naar de gemeente in het buitenland. Die heeft het vervolgens weer doorgegeven aan de persoon in kwestie. Dit kan, omdat gemeenten dergelijke gegevens bijhouden. Ze hoeven dus niet eindeloos te gaan zoeken, ze weten het gewoon. Het gaat hier overigens o.a. over de gemeenten Amsterdam en Antwerpen. Niet de kleinste plaatsen dus, waar ze het dus al druk zat hebben. Toch hebben ze 't gewoon gedaan. Voor zover ik weet, is het gewoon een standaardprocedure. Mocht jij beter weten, dan hoor ik dat graag, dan kan ik er de volgende keer rekening mee houden. Of reageer je uitsluitend op basis van je eigen vermoedens?
Je kan jezelf openbaar kenbaar maken en duidelijk aangeven wie je zoekt en desgevallend ook waarom. Misschien reageren er mensen die de door jou gezochte persoon beter kennen en dus ook diens adres kennen?

Succes ermee!