In een rijtjes huis of een goedkoop vrijstaand huis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normalitair woont die in een rijtjeshuis, welke gekocht of gehuurd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een gemiddeld huis. En dat is in Nederland een rijtjeshuis met een klein voortuintje en een iets grotere achtertuin, een woon/eetkamer en een keuken (soms nog een dichte keuken, vaak open) en twee tot vier slaapkamers en een badkamer op de bovenverdieping, en met een schuurtje in de tuin en als je geluk hebt een garage.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ivana
12 jaar geleden
Moet je rijker zijn om er ook een w.c. in te hebben? ;-))
Ivana
12 jaar geleden
Marleen, je krijgt natuurlijk een plusje!
In een huis van Steen. In Amerika zijn de meeste huizen van hout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een huis van zijn eigen keuze en comfort.
In een omgeving die hem aan staat en waar hij zich lekker voelt.
Waar de voorzieningen in de omgeving aanwezig zijn naar zijn behoefte.
12 jaar geleden
In een gemiddelde koop huis ,

Is ook afhankelijk of je eigen spaargeld hebt opgebouwd .
in mijn jonge jaren werd er driftig gespaard en zuinig geleefd.

daar kun je later nog steeds profijt van hebben .
Het komt altijd weer naar je terug .door de winst die het oplevert bij verkoop van woning .
in gunstige tijden dan !!

En een handige partner die alles kan wbt verbouwing of aanpassen naar eigen wensen .