hmm.. aller tijden.. dat is lastig! ik denk ook godsdienst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (20)

1. Relatie man/vrouw en alles wat daarbij hoort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geloof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De boeken van de religies... de bijbel voor de katholieken, de koran voor de Moslims, de Torah, The Adi Granth, de Vedas enz enz...

Het onderwerp is het boek dat de religie representeert... Daar is altijd discussie over en misverstand en oorlog enz enz...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geloof het of geloof het niet. Het geloof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk het weer.

Daar wordt al heel lang over gediscussieerd.
14 jaar geleden
ik denk politieke kwesties.
14 jaar geleden
Wat kwam eerder kip of ei
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Opvoeden van kinderen /pubertijd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zullen we slapen of uhhhhhh

Toegevoegd na 13 uur:
Maar eerlijk gezegd denk ik dat het onderwerp is ,of er meer is op aarde dan we waarnemen en hoe we dat kunnen ervaren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit te twijfelen tussen het weer en de gezondheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is niet een onderwerp. Een selectie:
Het meeste discussie is er over het wel of niet in de wasmand gooien van je vuile was, het omhoogzetten van de toiletbril en het rijgedrag van je partner.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De discussies over gidsen, geesten en de ziel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik dit persoonlijk zou beantwoorden, met drie pubers in huis is het : " Ik heb gelijk en jij niet" ,
het meest voorkomende discussie punt.
Dus, Wie heeft er gelijk.

Waarover het gaat, is in deze totaal niet meer van belang, vaak na enige minuten al vergeten :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Of God wel of niet bestaat.
14 jaar geleden
Meningen over belevenissen van die dag. In bed kun je het over dingen hebben die mensen buiten je slaapkamer niet hoeven te horen. Dan kun je vertellen wat je nou werkelijk van die ene persoon of die ene uitspraak vond. Ik denk dat er heel wat geroddeld wordt door mensen in bed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er een beetje aan op dit form XiniX denk ik. En anders waarschijnlijk het geloof.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is wat moeilijk te volgen, maar vaak heeft het wel wat. Zo slecht vindt ik hem niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat wil je als je honderden vragen per dag doet.
Of de mens nu werkelijk op de maan geland is, of dat dit een hoax is.

De discussie op Internet hierover gaat maar door...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kunnen vrouwen auto rijden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar dit is wel een levensvraag
Ja ik denk dat de meeste oorlogen, discussies , onenigheiden voortkomen uit de verschillende geloven.