Wat is het meest bediscussieerde onderwerp aller tijden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

hmm.. aller tijden.. dat is lastig! ik denk ook godsdienst

1. Relatie man/vrouw en alles wat daarbij hoort.

Het geloof.

De boeken van de religies... de bijbel voor de katholieken, de koran voor de Moslims, de Torah, The Adi Granth, de Vedas enz enz... Het onderwerp is het boek dat de religie representeert... Daar is altijd discussie over en misverstand en oorlog enz enz...

Geloof het of geloof het niet. Het geloof.

Ik denk het weer. Daar wordt al heel lang over gediscussieerd.

ik denk politieke kwesties.

Wat kwam eerder kip of ei

Opvoeden van kinderen /pubertijd

zullen we slapen of uhhhhhh Toegevoegd na 13 uur: Maar eerlijk gezegd denk ik dat het onderwerp is ,of er meer is op aarde dan we waarnemen en hoe we dat kunnen ervaren.

Ik zit te twijfelen tussen het weer en de gezondheid.

Dat is niet een onderwerp. Een selectie: Het meeste discussie is er over het wel of niet in de wasmand gooien van je vuile was, het omhoogzetten van de toiletbril en het rijgedrag van je partner.

God.

De discussies over gidsen, geesten en de ziel.

Als ik dit persoonlijk zou beantwoorden, met drie pubers in huis is het : " Ik heb gelijk en jij niet" , het meest voorkomende discussie punt. Dus, Wie heeft er gelijk. Waarover het gaat, is in deze totaal niet meer van belang, vaak na enige minuten al vergeten :)

Of God wel of niet bestaat.

Meningen over belevenissen van die dag. In bed kun je het over dingen hebben die mensen buiten je slaapkamer niet hoeven te horen. Dan kun je vertellen wat je nou werkelijk van die ene persoon of die ene uitspraak vond. Ik denk dat er heel wat geroddeld wordt door mensen in bed.

Ligt er een beetje aan op dit form XiniX denk ik. En anders waarschijnlijk het geloof.

Of de mens nu werkelijk op de maan geland is, of dat dit een hoax is. De discussie op Internet hierover gaat maar door...

Kunnen vrouwen auto rijden...

Ja ik denk dat de meeste oorlogen, discussies , onenigheiden voortkomen uit de verschillende geloven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100