Bukken mensen tegenwoordig nog als ze een of twee eurocent op de grond zien liggen,en rapen ze het nog op.?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik raap alle euromunten op, klein of groot.
Het leuke is dat ik regelmatig wel iets (kleins) vind.
Mijn vader raapte vroeger ook altijd alles op, vooral schroeven :)
In de gulden tijd heb ik al eens een briefje van 100 en van 25 gevonden.
Ooit een keer twee briefjes van 100 in elkaar gevouwen, iedereen liep er overheen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ja want dat is nu een collectors-item...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, snap die - niet.
Ik doe het niet (rugklachten), maar ik kan voorstellen dat er nog mensen zijn die het wel doen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af. ik buk voor 1 of 2 euro cent niet.

Zelfs ik liet 50 euro cent eenskeer laten liegen.

voor 1 of 2 euro heel misschien hangt er van af hoeveel geld ik dat moment hebt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanaf 50 eurocent raap ik het op, altijd handig voor het winkelwagentje! ;) vond laatst nog een 2 euro muntstuk, werd er even blij van haha toch haast 5 gulden?

Maar er gebeurt ook weleens dat ik per ongeluk een munt opzuig in de stofzuiger, de moeite om de zak leeg te halen neem ik dan niet en delete meteen de wetenschap dat ik het opgezogen heb....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laatst heb ik voor de gein een keer een 5-cent muntje op de leuning van een brug gelegd waar heel veel mensen langslopen met honden enzo. Het muntje heeft er zeker 5 dagen gelegen. Het animo om het op te pakken was duidelijk dus niet aanwezig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan ben ik denk ik een geldwolf, want ik pak iedere cent op.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vindt ik heel goed van je.
Alleen ik kan dat weer niet...
Dikke plusje als het kon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed zo lora ,zo heb ik het ook geleerd,ik raap nog dubbeltjes en oude centen op,die geef ik aan een verzamelaar.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ook hoor Lora, laat je toch niet liggen ;) +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor Lora, ik ook! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar wat doe je er dan meer? Uitgeven kan niet meer...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel hoor, de aldi neemt nog centen aan, als je daar niet een cent erbij hebt, krijg je er drie voor terug :(
Nou ik niet. Vieze kleine stinkmuntjes. Bij de Aldi geven ze die dingen ook nog steeds. Nou die mogen ze mooi houden daar net als de 5 eurocentmuntjes. bah. Nutteloze ruimteverspillers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik buk voor alle geld wat op straat ligt! 2 cent is ook het begin van een miljoen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het geld ligt voor het oprapen!

Ik heb ook wel eens wat gevonden, wie het kleine niet eerd is het grote niet weerd ofzoiets?

Of

Wie het kleine niet bespaard
Is het grote niet waard?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker buk ik me daar voor!
Dagobert Duck is ook ooit met een kwartje begonnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik raap het nog steeds op ja. Hoop natuurlijk wel op iets groters dan 1 of 2 centstukken. Maar helaas, ik vind nooit meer dan 'n heel enkele keer 1 euro. Toch moet het kunnen. Een ex-vriend van mij ging boodschappen doen in een storm. Hij deed een briefje van 100 gulden in een plastic zak en die zak frommelde hij in de zak van zijn jack. En toen op de fiets eropuit. Door de wind vloog die plastic zak uit zijn jaszak zonder dat hij het merkte. Als ik nu een plastic zak ergens zie liggen denk ik daar altijd nog aan, maar het gaat me te ver om erin te gaan kijken. Wie weet hoeveel kapitalen ik al misgelopen ben.
14 jaar geleden
Ik denk dat sommige mensen dat doen ja, je zou het maar net nodig hebben ! komt het goed van pas,
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik buk er niet voor.
sterker nog, bij de aldi laat ik ze achter op de inpaktafel, voor de gelukkige vinder.
het geeft zo'n rommel in je portemonnee.
14 jaar geleden
Ik loop zo veel mogelijk niet met de blik naar de grond, maar met het hoofd geheven...
14 jaar geleden
ik wel hoor!

als ik het niet doe , hoor ik mijn oma roepen!!
dan draai ik alsnog om en raap het op
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1, 2 en 5 cent raap ik niet op. Alles hoger dan 5 cent raap ik wel op.