Ha, die Taurus;

Het type meisje dat wel mooi en knap is, maar niet kunstmatig en onbereikbaar. Een natuurlijke, maar toch alledaagse vorm van schoonheid. Het stereotype buurmeisje dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Het lekkere wijf wat iedereen wel in zijn buurt heeft wonen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het sexy buurmeisje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kon geen Nederlandse definitie voor je vinden, de Engelse bron is bijgesloten.

Het is in elk geval een meisje wat je als man aantrekkelijk vind en eigenlijk te hoog gegrepen is voor je. Het is geen popster of andere beroemdheid. Maar bijvoorbeeld het mooiste meisje van school.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Juist vaak niet het mooiste meisje, maar het meeste 'gewone' meisje.
common girl.nothing special.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het 'gewone' lieve buurmeisje wat je al jaren kent, en wat je op een bepaalde leeftijd ineens als iets bijzonders gaat zien.

Toegevoegd na 3 minuten:
Althans, in de meeste liedjes en films dan ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het juiste antwoord +1
het buurmeisje
The Girl Next Door gaat over een jongevrouw die door haar minnaar aangepraat wordt om diens vrouw te vermoorden. Ze kan er echter niet mee leven en stapt twee jaar later naar de politie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, er is inderdaad ook een film met die naam, maar daar gaat de vraag niet over.
Het normale buurmeisje, waarmee je toch stiekum een keer van bil wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een doorsnee meisje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Men bedoelt met het type "girl next door" het buurmeisje.