Van welke bekende Nederlander wist jij niet dat hij/zij homo is?

Ik lees net dat Gerrit Komrij homo is. Nooit geweten. Nooit bij stilgestaan ook.

En zojuist ontdek ik deze lijst:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_holebi%27s#Nederland
Paul Groot, Arthur Japin, Carry Slee, Gerard Tholen, minister Verburg, Max Westerman... Er gaat een wereld voor me open.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
10.7K
AWM
14 jaar geleden
Daar staan wel heleboel doholebi's bij.
(dode homo, lesbisch en biseksueel)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
is dit het nieuwe peil van vragen op GV? ...bahbah... is dit werkelijk ter vermeerdering van kennis ?

Antwoorden (12)

Meestal vergeet ik die lijstjes ook weer. Verburg wist ik niet en Japin, Slee en Tholen ken ik niet eens. Enkele topadvocaten zijn ook gay maar ik weet niet meer welke.

Toegevoegd op 15-05-2009 00:27:36
Overigens: dat op de lijst van Wiki niemand van Oranje bij staat is statistisch niet waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welke verburg?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gerda Verburg, minister van Landbouw....
Ik wist het niet van Willem van Beusekom en Wim van de Camp. Ben erg blij het nu te weten....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van de meeste weet ik het wel. Pas hebben we voor de gein een spelleje gedaan wie de meeste bekende homo's kon opnoemen. Dan pas merk je hoeveel er in de showbizz-wereld actief zijn. Maar ja, die extraverte glitter- en glamourwereld is natuurlijk helemaal hun ding.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wist het alleen van Komrij, maar vind het verder ook niet interessant. Wil met geen enkele naar bed en zij mogen van mij met wie ze dat willen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben er van de week achter gekomen dat Paul de Leeuw homosexueel is. Nooit geweten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Echt waar?? Als er een grotere homo rondloopt, heb ik hem nog niet gezien.... ;)
Ik zou zeggen, Boeiend...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gordon :)

Toegevoegd op 15-05-2009 08:43:52
Net even door de lijst heen gescrollt, vroeg me bij een heel groot aantal namen echt af wie die persoon is, nooit van gehoord.

Van de namen die me wel bekend voorkwamen wist ik het in ieder geval niet van Seth Gaaikema.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist het van Hans van Willigenburg en Marianne Weber niet. Maar het maakt me ook eigenlijk weinig uit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het interesseert me geen ene fluit wat iedereen tussen z'n lakens uitvoert.

Voorbeeldje: Ik hoef ook niet te weten wie er wel of niet een rukker is. Of van oraal houdt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben blij (aan de reacties te zien) dat het helemaal geen issue is hier in Nederland.

Toegevoegd op 15-05-2009 09:59:46
Erg opvallend inderdaad dat 'het' in de koninklijke familie helemaal niet voorkomt, haha!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nooit gedacht dat Barry Paf homo zou zijn.

Het valt me trouwens wel op dat veel tv presentatoren homo zijn. Komt dat doordat ze op TV komen of moet je homo zijn om op TV te komen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik wist niet dat hans van der togt homo was.