wie ruimen de lichaamsresten van mensen op bij bijv. zijn doodgereden?

Toegevoegd na 50 seconden:
Met bij bedoelde ik die.

Dus wie ruimen de lichaamsresten op?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Allereerst komt er een arts/lijkschouwer die de dood en oorzaak moet vaststellen en de politie die de situatie moet schetsen, hiervoor moet alles blijven zoals het is. Tenslotte zijn er bij de lijkschouwer collega’s die helpen bij het opruimen van het lichaam/lichaamsresten om het te vervoeren naar het pathologisch instituut of lijkafdeling in het ziekenhuis om het lichaam te koelen.

Als dat via de trein gebeurd dan kan de brandweer hiervoor worden opgeroepen ook om de boel schoon te spuiten. Ik ken iemand die bij de brandweer dit diverse malen heeft gedaan.

Allereerst komt er een arts/lijkschouwer die de dood en oorzaak moet vaststellen en de politie die de situatie moet schetsen, hiervoor moet alles blijven zoals het is. Tenslotte zijn er bij de lijkschouwer collega's die helpen bij het opruimen van het lichaam/lichaamsresten om het te vervoeren. Toegevoegd na 2 minuten: Vervolg: ....naar het pathologisch instituut of lijkafdeling in het ziekenhuis om het lichaam te koelen.

Bij treinen gebeurt het reinigen vaak in AMsterdam. Vroeger was dit in Zwolle, maar door de sluiting van de werkplaats en een hoop opstelspren is dit naar Amsterdam verhuisd.

Politie. Ik ken iemand die met een plastic zak langs de spoorbaan moest om de menselijke resten na een zelfmoordpoging te zoeken.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100