Wordt een klitpiercing alleen door vrouwen in de erotische industrie gebruikt en indien niet waarom dan wel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"indien niet waarom dan wel?".....?!?!?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben je intiem wezen gluren bij de erotische industrie-buren? Hahahaha

Het beste antwoord

Ik denk dat er veel meer vrouwen met een klithoodpiercing rondlopen dan jij denkt.
Veelal gewoon voor de sier net als een oorbel en ook vaak omdat het gevoel intenser kan worden.
Dit zijn vrouwen die niet in de erotische industrie werken maar vaak wel sexueel zelfverzekerd en actief zijn.
Naast de klithoodpiercing zie je ook vaak piercings in de schaamlippen.
Eerlijk gezegd is een klithoodpiercing als hij goed geplaatst is het leukst omdat iets toevoegt aan de sensatie ringetjes op andere plaatsen vaak niet.
Er is natuurlijk een risico aan verbonden maar dat is met bijna alle leuke dingen in het leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan hem laten zetten voor je eigen plezier, hiervoor hoef je niet in de industrie te werken!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want er zijn ook dames die het doen ter versiering en/of ter verhoging van genot. En zelfs als 'statement of symbool'.
Echter, het kan lokale permanente gevoelloosheid veroorzaken! En ook infecties komen voor.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
teusvh
12 jaar geleden
En het kan vervelend zeer doen als ik er met mijn tongpiercing achter blijf hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@krol of juist wel XD