Waarom is er voor de term van de kerstman in het amerikaans een annagram van SATAN gebruikt?

Lijkt me een tegenovergesteld?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is niet zo.
Het heeft ook niets met elkaar te maken.
Je kunt dit ook met het Nederlandse woord 'staan' doen.
Maar daar zoekt geen mens iets achter. ;-)

Dat is niet helemaal een antwoord, maar ook niet helemaal een reactie. Hou het maar op antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt mij ook, gewoon puur toeval.

Andere antwoorden (2)

Het geeft goed weer dat die kerstman een commercieel verzinsel is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Historisch onjuist. Kijk maar eens bij alle al gestelde vragen aangaande de Kerstaman hier. Een pagina of 4.
het zit gewoon zo: sinterklaas->santaclaus->santa
zo.

Toegevoegd na 41 seconden:
want de kerstman is van sinterklaas afgepikt. en is natuurlijk bedacht door CocaCola, maar ik ga er wel vannuit dat jullie dat weten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Historisch onjuist. Kijk maar eens bij alle al gestelde vragen aangaande de kerstman: pagina of 4.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het klopt gewoon hoor...