Welk verhaal is waar, dat van Maria Mostard of dat van Manou?

Na het zien van de uitzending en documentaire van Peter R. de Vries, geloof ik geen snars van het verhaal van Maria. Manou zou een behoorlijke schadevergoeding mogen krijgen. Wat vinden jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ze hebben allebij wat te verbergen. Maria heeft grotendeels alles gelogen, dus haar verhaal is niet waar. Manou heeft niet om die publiciteit gevraagd maar heeft om zijn haggie te redden weinig keus. Natuurlijk zal hij ook niet alles kunnen vertellen, dus ook zijn verhaal is niet volledig waar.
Conclusie: 2 gelogen verhalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een kern van waarheid en een dikke duim, vermoed ik.
Het boek moet toch een beetje schokkend zijn om te verkopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er wel degelijk veel met dat meisje gebeurd. Anders was ze nooit in het slachtofferhulpcircuit gekomen.

Dat boek is teveel van het goede. Maar moet je dat zo'n kind nu zo kwalijk nemen???
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof geen snars van die hele Manou.
Als je de opvolger van Echte Mannen Eten Geen Kaas leest, Bindi, lees je wat dit meisje heeft moeten doorstaan om haar weg in het leven weer terug te vinden.
Iemand die zichzelf zo kwijt is geweest, heeft veel meegemaakt en is flink beschadigd door iemand. Of dat alleen maar Manou is geweest, nee, misschien niet. Maria had al geen stabiele jeugd gehad, en ze kan zelf ook last hebben van psychische problemen waardoor ze zichzelf heeft laten misbruiken.
Maar dat Manou GOED voor haar is geweest maak je mij niet wijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij komt het manou heel goed uit dat mensen twijfelen aan het verhaal. Natuurlijk zal het door Maria aangedikt zijn maar Manou ontkent ALLES. ik geloof dat hij nu bewijst hoe makkelijk mensen in zijn mooie praatjes trappen.