Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk verhaal is waar, dat van Maria Mostard of dat van Manou?

Na het zien van de uitzending en documentaire van Peter R. de Vries, geloof ik geen snars van het verhaal van Maria. Manou zou een behoorlijke schadevergoeding mogen krijgen. Wat vinden jullie?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
858

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ze hebben allebij wat te verbergen. Maria heeft grotendeels alles gelogen, dus haar verhaal is niet waar. Manou heeft niet om die publiciteit gevraagd maar heeft om zijn haggie te redden weinig keus. Natuurlijk zal hij ook niet alles kunnen vertellen, dus ook zijn verhaal is niet volledig waar.
Conclusie: 2 gelogen verhalen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Een kern van waarheid en een dikke duim, vermoed ik.
Het boek moet toch een beetje schokkend zijn om te verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is er wel degelijk veel met dat meisje gebeurd. Anders was ze nooit in het slachtofferhulpcircuit gekomen.

Dat boek is teveel van het goede. Maar moet je dat zo'n kind nu zo kwalijk nemen???
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof geen snars van die hele Manou.
Als je de opvolger van Echte Mannen Eten Geen Kaas leest, Bindi, lees je wat dit meisje heeft moeten doorstaan om haar weg in het leven weer terug te vinden.
Iemand die zichzelf zo kwijt is geweest, heeft veel meegemaakt en is flink beschadigd door iemand. Of dat alleen maar Manou is geweest, nee, misschien niet. Maria had al geen stabiele jeugd gehad, en ze kan zelf ook last hebben van psychische problemen waardoor ze zichzelf heeft laten misbruiken.
Maar dat Manou GOED voor haar is geweest maak je mij niet wijs.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij komt het manou heel goed uit dat mensen twijfelen aan het verhaal. Natuurlijk zal het door Maria aangedikt zijn maar Manou ontkent ALLES. ik geloof dat hij nu bewijst hoe makkelijk mensen in zijn mooie praatjes trappen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding