is het waar dat je voor kleine dingen geen bekeuring meer krijgt? Zoals als je geen fietslampen hebt of als je geen ID bij je hebt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Misschien geldt dat alleen voor vandaag (1 April) maar ik vrees dat de verbalisant er niet van op de hoogte is en je je bekeuring gewoon ontvangt!
.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit was een paar weken terug. De politie heeft dit als actie gedaan voor een betere cao
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat klopt niet helemaal.
de politie houdt momenteel acties voor meer salaris.
Dit doen ze onder andere door minder bekeuringen uit te schrijven voor kleine overtredingen.

Maar dit houdt niet in dat je er geen bekeuring voor kunt krijgen.
daarbij houden ze deze actie maar in een beperkt aantal regio's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dit is een tijdje geleden voor een paar dagen (verschillend per stad) gebeurd, de agenten deden dit omdat de cao onderhandelingen waren vastgelopen en wilden op deze manier de aandacht vestigen.