Nee. Er worden nog dagelijks 'nieuwe' dieren ontdekt dus zij zitten niet alle in 1 dierentuin.

Daarnaast zou zo'n dierentuin (ik neem aan dat je alleen zoogdieren bedoelt) niet rendable zijn doordaat veel beesten geen bezoekers trekken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik bedoel echt alle dieren. :-)

Andere antwoorden (3)

neen, er zijn een hele hoop diersoorten die nog niet eens ontdekt zijn en er zijn al een hoop dieren uitgestorven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, er zijn een hoop dieren te klein (eencelligen), of te oninteressant.
Een dierentuin heeft voornamelijk dieren waaraan te verdienen valt, het is nou eenmaal business.

Ook het fokprogramma tegen uitsterven van dieren heeft zijn basis in de business. (goede naam ed)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar kan ik kort over zijn : NEE