Wat doe je als je in het openbaar een boer moet laten? ...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goeie vraag hoor, hier scoor je punten mee ;-) van mij de 1e +

Het beste antwoord

binnensmonds laten... en dan zachtjes de lucht uit je mond blazen, dan laat je alleen de eventuele stank vrij maar dan was jij het niet.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dan zeg je heel vlug er achteraan dat ie op zoek was naar een vrouw.
14 jaar geleden
Proberen om deze op een nette en bescheiden manier te laten.
Net als het laten van een wind is ook boeren iets wat bij een mens hoort.
Het gekke is alleen dat als je kind af bent men je hierop aankijkt. En dit terwijl we als ouders erom lachen als je dit als baby/kind doet.

Hoe vreemd steekt een wereld toch in elkaar.......?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon laten en sorry zeggen.
Dus niet te zwaar aan tillen, we laten ze allemaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo is het maar net, niet opkroppen dus!
Gewoon laten met je mond dicht. Hoor je het (bijna) niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tegenwoordig is dat heel normaal hoor.!
Ik heb tot nu nog niemand sorry zeggen of so na dat die boertje heeft gelaten...
Ik zelf zou heel zachtjes doen, en me hand voor me mond houden.
Zodat niemand last van krijgt...

Toegevoegd na 1 uur:
Een collega van mij die zei altijd
Allemaal lucht.
Haha
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Lotus;

Laten waaien en daarna "Geef die boer een stoel!" roepen.