Social science
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Social sience tenminste zo hebben wij het geleerd bij engels. In het nederlands ook wel maatschappij wetenschappen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Science*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alleen science kan ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Social sciences is beter. Zo heet de faculteit op de meeste universiteiten, en impliceert dat het meerdere disciplines omvat. Sociale wetenschap in het nederlands hoeft niet perse meervoud te zijn zonder dat mensen begrijpen dat er meerdere studies onder vallen.
Anthropology
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hell no! min
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hell yeah plus