Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Worden er nog dopjes ingezameld in nederland?

Er worden massaal melkpakdoppen en frisdrankdoppen gespaard voor het goede doel, maar voor welk doel?
En waar (in nederland) kunnen de doppen ingeleverd worden?
De enige bron die ik tot nu toe gevonden heb is een blindegeleidehondenvereniging in belgie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
820

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dit is een hoax dat er ingezameld werd. Sommige mensen hebben wel eens jaren verzameld voor iets wat niet bestond. uit medelijden hebben sommigen geld gegeven waardoor de mythe blijft bestaan dat doppen geld opbrengen. Hoogstens melkdoppen hebben enige waarde als metaal.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fisbel
12 jaar geleden
Melkdoppen van metaal?
Ik gooi mijn plastic melkdoppen in de container met te verzamelen plastic.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel vroeger waren melkflesdoppen van aluminium. Die weden ook ooit ingezameld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De hulphonden organisatie in belgie lijkt wel serieus, maar in nederland lijkt het inderdaad een vloetjes-flapjes-verhaal. Dank voor jullie reacties.

Andere antwoorden (1)

Je hebt verschillende doelen. Het doel waar wij het voor sparen is voor Christenen die vervolgd worden voor het feit dat ze geloven. Met de ingezamelde doppen kunnen ze de Christenen helpen ( doppen worden omgesmolten , krijgen ze geld voor)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding