Een auto is een status object voor veel mensen. Ze zijn bereid om daar veel geld aan uit te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je mee patsen ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarschijnlijk een statussymbool en eerlijk is eerlijk, ik zou het ook doen als ik het me zou kunnen veroorloven, maar dat is niet het geval.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het is maar net waar je veel geld voor over hebt, de een rijdt een dure wagen, de ander wil minstens drie keer per jaar op vakantie, of je hebt een grotere tv dan nodig, maar de hoofdreden is en blijft waarschijnlijk om je er mee te onderscheiden of omdat je je dan beter -denkt- te voelen, dan een ander, dat zal ongetwijfeld en onbewust ook wel meespelen denk ik...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik merk dat vooral bij polen en turken het een enorm status symbool is, ik ken 1 pool die een dag en nachtdienst draait om een audi te kunnen kopen.. als hij dan in zn thuisland is, dan denkt iedereen dat hij directeur is, puur vanwege het statussymbool
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat de buren dat ook doen en ze vinden het nu eenmaal belangrijk wat en hoe anderen over ze denken.
Daarnaast vinden ze het ook wel belangrijk om het 'zuurverdiende' geld aan iets 'leuks' uit te geven. En auto's is voor veel jongens/mannen een belangrijk voorwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gelijk, het is meer voor jongens/mannen. Mijn broertje begon 2 jaar terug al te fantaseren over de m3 die hij later wilt kopen :) en hij is op dit moment nog maar 13! Is dit niet raar??
Omdat we helaas in een materialist maatschapij leven waar voor veel de behoeft bestaat om ergens bij tehoren telaten zien kijk is wat ik heb .
en er zullen er ook wel mensen bij zijn die gewoon het beter auto's vinden en daarvan overtuigt zijn .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ze iets extra's nodig hebben om aan de buitenwereld te laten zien. Blijkbaar vinden ze zichzelf niet goed genoeg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat het een luxe probleem is, een auto is een vervoersmiddel, maar de mens heeft nooit genoeg, het moet beter en mooier, omdat men daar zijn status aan meent af te kunnen meten. Tja en dan krijg je dus crisis?