Waarvoor dient het (lelijke) gebouwtje tussen het nieuwe Stedelijk en de AH op het museumplein?

Het Stedelijk museum is bijna af. Tussen het Stedelijk en de Albert Heijn staat er nu echter een vrij lelijk zwart gebouw, dat niet op de maquettes of impressie tekeningen stond. Weet iemand wat het is, en of het permanent is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik ben er vanmiddag even naartoe gefietst en heb het gevraagd aan twee bouwvakkers die daar aan het werk zijn. Het gebouwtje hoort bij het Stedelijk Museum en is een lift om per vrachtwagen kunst aan te voeren.

Toegevoegd na 8 minuten:
Het is dus niet een ingang voor de parkeergarage. Die is weggestopt in de zg. Ezelsoor op de foto rechts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks, vermoedde ik al!

Andere antwoorden (2)

Vermoedelijk heeft dat te maken met de luchtvoorziening in de ondergrondse parkeergarage.
Amadea
12 jaar geleden
volgens mij zit daar de lift in voor de parkeergarage.