Waar vind ik informatie over het welzijn in Griekenland? (actueel, niet van 20 jaar geleden).

Nodig voor een school project en de atlas en google laten me helemaal in de steek! ;(

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je niet welvaart?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, welzijn oftewel geluk. Hoe oud de mensen worden, zijn ze gelukkig met wat ze hebben, enz.

Het beste antwoord

Op de site van de Amerikaanse overheid organisatie Census (Of Cencus of zoiets)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In de Volkskrant van 18/2 staat een lang artikel over dit onderwerp. Ik moet het zelf nog lezen, maar het is zeker actueel.