Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe vind ik een goede site om voor te schrijven?

Ik heb net een boek gelezen waarin de auteur een onderzoek over de beeldvorming rondom topvrouwen onder de loep neemt. Een goed boek, dat veel genuanceerder is dan de titel mij liet denken. Ik verwachtte weer zo een fundamentalistische feministe, maar niets. Het onderzoek en de conclusies zijn duidelijk genuanceerd (hoewel de mening van de auteur toch wel doorsijpelt).

Naar aanleiding hiervan zit ik met een artikel in mijn hoofd over dit boek en hoe dit, volgens mij, in het maatschappelijk debat een rol zou moeten spelen.

Hoe vindt ik een goede site/blog die open staat voor dit soort gastbijdragen. De eisen die ik stel zijn simpel: ik hoef niet betaald te worden, maar wens wel een linkje naar mijn eigen site. De site moet goed bezocht worden en een Google PageRank hebben van 4 of meer.

Ik heb een paar sites bezocht (zoals Joop.nl), maar heb geen ruimte voor gastbijdragen gevonden.

Toegevoegd na 8 uur:
Toelichting: ik wil geen blog beginnen (heb ik al), maar op een bestaande, actieve, blog mijn ding achterlaten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
595
Antoni
14 jaar geleden
Ik heb geen antwoord op je vraag, maar misschien vind je dit ook een leuk idee: een recensie schrijven op www.bol.com . Daar kan je, als ik het goed heb, als je de eerste bent bij dit boek, ook nog geld mee verdienen.
Antoni
14 jaar geleden
Wat is trouwens de titel van het boek? Je hebt me nieuwsgierig gemaakt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Probeer eens http://reporter.nl.msn.com/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer het eens via de site in de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding