Nee, ik hou meer van vrouwen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Goed geantwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mee eens, lol +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is scherp!
Ik ben niet zo'n grote vis liefhebber. Alleen wanneer ze nog lekker in de zee zwemmen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij zit daar geen enkel verschil in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je zou het hier een beetje kunnen toetsen aan de hand van de antwoorden ..ik lust graag vis en mijn man niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou niet weten waarom. Ik [vrouw] ben namelijk dol op vis. Maar het zou ook goed kunnen dag het wel zo is, maar waar zou dat dan aan kunnen liggen?

Toegevoegd na 20 seconden:
dag=dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, maar mannen houden wel meer van visSEN.

Sterker nog, als ik naar de klandizie bij de plaatselijke visboer kijk, is het merendeel zelfs man. Daaruit zou je dus kunnen concluderen dat mannen eerder een harinkje of lekkerbekje zullen halen. Ik ben benieuwd hoe je op deze vraag bent gekomen, want ik heb er nog nooit een aanwijzing voor gezien die daarop zou wijzen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dagje langs de waterkant vissen, of dagje met vrouwlief doorbrengen. Zou kunnen dat het vissen het wint, lekker dobberen ipv winkel in winkel uit. Of, moet ik het echt letterlijk lezen, dan is daar geen antwoord op te geven. Ik ben vrouw en dol op vis eten, wel 6 dagen in de week, minstens.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geef mij maar een lekkere zeemeermin.
Die verschalk ik met huid en staart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast9127;

Die indruk heb ik ook wel eens, ja. Maar bij ons thuis maakt het niet uit; mijn vrouw en ik zijn beiden echte visliefhebbers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik (vrouw) eet ook graag vis en ken ook genoeg andere vrouwen die dat doen (mannen trouwens ook).
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd waar je vraag vandaan komt.