Zijn dit echte facebookprofielen, of is dit gewoon nep?

Het lijkt me fantastisch om zo'n profiel ook te maken. Of is dit gewoon door mensen gemaakt die enorm handig zijn met een fotobewerkingsprogramma?

Toegevoegd na 33 seconden:
En -mocht het echt zijn, hoe maak je het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja, dit is echt. Dit zijn voorbeelden van mensen die creatief bezig zijn geweest met de nieuwe Timeline van Facebook.

Je kunt dit zelf maken met behulp van een fotobewerkingsprogramma.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op deze pagina zie je een aantal voorbeelden, plus tools om zelf een leuke Timeline cover te maken: http://mashable.com/2012/01/04/facebook-banner-creators/
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super! Dank voor je antwoord. Ga er gelijk dieper in duiken.
Kimath
12 jaar geleden
Geen probleem :)
Als je er zelf 1 wilt maken in Photoshop of een vergelijkbaar programma, kun je het beste een screenshot maken van de template.
Die kun je dan in Photoshop plakken en zo kun je precies bekijken hoe je je avatar en de achtergrond moet indelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit wordt een nachtje doorhalen gok ik ;) Thnx!