Kan de directeur van 3VO zijn functie blijven uitoefenen?

Naar aanleidng van de docu van Peter R. de Vries van zondag 1 november. Is het nu een "Moraalridder". Zijn geloofwaardigheid is natuurlijk volledig weg!

Zelf reed hij met 64 km per uur door een 30 km zone.

Zoals Peter R. de Vries zei: "Het is dan vergelijkbaar met een brandweerman die na zijn dienst een fikkie gaat stoken."

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

De directeur kan gewoon zijn functie blijven uitoefenen. Hij kan helaas niet ontslagen worden wegens verstoorde arbeidsrelatie of disfuntioneren, want hij funtioneert wel op de werkvloer maar helaas niet op de weg.

Hij heeft natuurlijk een voorbeeld-functie. Nu hij zwaar onder vuur ligt zal hij zichzelf ook niet gemakkelijk voelen en misschien dat hij wel eieren voor zijn geld kiest. En ben het ook met je eens dat zijn geloofwaardigheid helemaal weg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rieneke1
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook van mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en van mij +1

Andere antwoorden (7)

Eigenlijk kan hij dat met goed fatsoen niet maken, maar ja... regels zijn er uiteraard alleen voor andere mensen, deze gelden nooit voor jezelf.

Zijn voorganger heeft destijds wel ontslag gekregen nadat Peter R. hem betrapt had op dezelfde feiten.
(maar als ik hem was zou ik gewoon de eer aan mezelf houden en opstappen).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is wel verschil met zijn voorganger, Joop Goos geeft eerlijk toe dat hij fout zat. Zijn voorganger vond zijn gedrag nog steeds verantwoord omdat hij wist dat hij achtervolgd werd en de camera-auto probeerde kwijt te raken. Joop Goos geeft in ieder geval zelf aan dat hij fout zit en gaat niet zijn gedrag goedpraten...
Ze moeten die man maar snel zijn ontslag geven. Ik vind het schandalig.
Dus nee hij kan zijn functie niet meer uitoefenen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,absoluut niet.Het was geen uitzondering dat hij te hard reed maar 3 dagen achter elkaar.Hij moet opstappen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, iedereen kan een fout maken en het werd allemaal wel erg aangedikt gisteren.

De politie vond ik veel erger. Die lui zijn toch niet meer serieus te nemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze man heeft een voorbeeldfunctie. Dit kan deze man absoluut niet maken en moet per direct zijn functie neerleggen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij zou niet de eerste zijn die door Peter R de laan wordt uitgestuurd, toch vraag ik mij af hoe Peter R zelf rijdt.

Want wie goed heeft opgelet in zijn programma weet dat hij zelf zij dat na het ophalen van de test auto ook was "geflitst voor een lullig snelheidsdelict"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, daarom moest hij nog "nadenken" over het ambassadeur worden van 3VO, omdat zijn naam bij het CJIB in gouden letters geschreven staat, als hij ambassadeur wordt en daarna wordt hij zelf gevolgd, is hij natuurlijk zelf de pineut.
Ik vond het moedig dat hij er zat, en de verantwoordelijkheid nam, tot op het moment dat hij Peter R. de vraag stelde of hij ambassadeur wilde worden!
Slappe zak, weg ermee!