Werken. Je zal wsl gekozen hebben voor een baan die ook in het weekend valt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Zin maken en een baan zoeken van maandag t/m vrijdag:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
inderdaad zin maken meestal als je eenmaal bezig bent gaat het wel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Hoe zou jij reageren als jouw werkgever aan 't eind van de maand zou zeggen: Ik heb geen zin om de salarissen uit te betalen..? Dus ga je kunstje doen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je de verplichting hebt om te werken,dan moet je gewoon zin maken,ikzelf werk al jaren op zaterdag,en dan s,maandags vrij, een kwestie van je went eraan,ik zou er geen moeite mee hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Hetzelfde als je zou doen als je op maandag of woensdag moet werken maar je hebt geen zin : gewoon gaan en zin maken. Het is je werk, niet je hobby.
Zelfs als het geen betaalde baan zou zijn : vrijwilligerswerk is ook niet vrijblijvend. Misschien nog wel minder dan dat. Zin maken is wel zo ongeveer de mínst zware verantwoordelijkheid die hoort bij volwassen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
wat zou je doen op maandag dinsdag woensdag donderdag vrijdag en zaterdag als je zou moeten werken en je hebt geen zin?
Je moet gewoon zin of geen zin.
Je eigen ertoe zetten en tonen dat je "ballen" hebt.
succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
ik zou wat bellen en kijken of er iemand bereid is voor me in te vallen (ik doe vrijwilligerswerk)
zo niet is het een geval van jammer dan.
zo wel, sta ik wel bij die persoon in het krijt.
het gaat er bij ons gelukkig wel redelijk soepel aan toe, invallen over en weer is vaak geen punt.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Gewoon gaan,als je er m.i. weer bent denk je er niet meer aan dat je geen zin had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Zin maken, het is je werk en je verantwoording om gewoon te gaan. Verantwoordingsgevoel. Je baas heeft ook geen zin om je op zondag extra toeslag te geven maar doet het toch!
Je hebt gekozen voor deze baan en wist het van te voren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon gaan werken. Ik heb ook wel eens geen zin om te werken op een maandag en dan ga ik ook gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al val ik in herhaling: hetzelfde wat ik doe als ik op woensdag moet werken en geen zin heb: zin maken, en gewoon aan de slag.

Zou ik speciaal op zondag niet willen werken, dan zou ik eerst mezelf voor de kop slaan dat ik zo dom geweest ben om toch een baan aan te nemen waarbij ik op zondag moet werken, vervolgens mijn deel van de arbeidsovereenkomst nakomen door toch gewoon op zondag te gaan werken, en na thuiskomst internet af struinen op zoek naar een baan waarbij ik niet op zondag hoef te werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wees blij dat je werk hebt. Veel mensen die werkloos thuis zitten zouden graag een baan willen hebben waar je ook wel eens op zondag moet werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
werk je om te leven of leef je om te werken? Doe wat jij wilt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Euh, werken?

Je zal maar op maandag moeten werken en geen zin hebben...Wat ga je dan doen?
Je zal maar op dinsdag moeten werken en geen zin hebben...Wat ga je dan doen?
Je zal maar op woensdag...enzovoort.

Geen zin hebben om te gaan werken heeft toch niks met de dag van de week te maken?
Stel je voor dat je niet zou gaan werken telkens wanneer je daar geen zin in hebt.
Dan lag de hele economie binnen 3 dagen op z'n gat!

Wat je zou kunnen overwegen als je elke zondag vreselijk tegen het werk opziet, is of je wel geschikt bent voor een baan waarin je in het weekend moet werken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal toch gewoon gaan. Indien de sfeer echt om te huilen is, toch maar ziek melden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon zin maken, of ontslag nemen. En een ander werk zoeken. Waar je van maandag tot vrijdag hoeft te werken. En zaterdag/zondag lekker vrij.! Ik werk zelf al 5 jaar in 5 ploegen dienst. Dus 6 dagen werken 4 dagen vrij.
En dan heb ik in een jaar. Maar 4 of 5 keer een echte weekend.!! Wees maar blij dat je werk hebt.
GEWOON ZIN MAKEN PUNT UIT.!!