Wat zijn Indigo kinderen?

Is dat gewoon weer iets voor in de tijd dat we leven,moet het "beestje"weer een naampje hebben?
wat houd Indigo kind in ?Is dat iets speciaals of iets apparts en zo ja wat dan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Indigo kinderen zijn kinderen die worden geboren met speciale gaven.
Anders dan andere kinderen zullen zij die gaven nog steeds hebben nadat zij de crusiale leeftijd van 6-9 jaar hebben bereikt.

Wat zo speciaal is dat ze het volgende kunnen (niet alles, maar een afgeleide ervan):
-Energieen zien
-Aanvoelen wat de sfeer in de ruimte is
-Aanvoelen wat jouw gemoedstoestand is
-Weten wat goed is op een dieper niveau
-Entiteiten aanvoelen, zien.
-In contact zijn met hun essentie (ziel)
-Niet bang zijn hiervoor, omdat zij een weten hebben waarvoor dat dient.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar ook hebben ze vaak moeite, doordat ze niet precies weten wat ze voelen en waarom ze anders zijn.

Andere antwoorden (8)

Indigo kinderen zouden kinderen zijn met speciale gaven, die dingen weten die ze eigenlijk niet kunnen weten, dat soort dingen.
Sommigen denken blijkbaar dat het de volgende stap is in de evolutie.
Uiteraard is er een wikipedia over;

Toegevoegd na 1 minuut:
" A group of children possessing special traits; beliefs about the traits vary from paranormal abilities to simply being more confident and sensitive. "
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar eens in deze site

http://www.indigokinderen.nl/

Het zijn speciale kinderen die een speciale manier van omgang moeten hebben om niet "verloren" te raken. Deze term komt steeds vaker voor, omdat we steeds beter zien dat niet alle kinderen hetzelfde zijn en hetzelfde behandeld kunnen worden.
Als je Indigo kinderen laat opbloeien op de juiste wijze worden zze later van gigantische waarde voor de maatschappij.

Een goed boek dat daarover gaat is:
Kinderen van Nu - De wereld van het gevoelige kind

schrijfster: Tinie Wolfkamp-Hellema
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hmm, wel heel gekleurd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies, volgens mij leggen ze het ook uit als beelddenkers, maar dan is het minder in het spirituele
Indigo-kinderen zijn naar onze aarde gekomen met een 'speciale missie'. Zij bereiden ons voor op een nieuwe tijd en streven naar liefde, vrede en éénwording met de natuur, persoonlijke groei, zelfontplooiing, zelfverwerkelijking, bewustwording en spirituele ontwikkeling. Ook beschikken zij over een nieuw bewustzijn. Er wordt ook beweerd dat Indigo-kinderen vaak oude zielen zijn die vele levens achter zich hebben en dat zij uit een ander zonnestelsel of uit een hogere dimensie komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indigo kinderen zijn nieuwe mensen, mensen die het anders doen... Maar zij doen het door middel van afzetten tegen de gevestigde orde...

Nog nieuwere kinderen zijn de kristal kinderen, dat is de nieuwste versie van de mens en die gaan ervoor, die weten wat ze willen en doen dat zonder zich af te zetten tegen de gevestigde orde...

Maar indigo, moeten het doen met wrijving en worsteling...

Het bestaan evolueert ook en komt met nieuwe typen uit van de mens... Indigo en kristal zijn daar uitingen van....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Persoonlijk vindt ik het weer één van die zweverige benamingen. Indigo kinderen zijn er altijd geweest lees ik op de site en ze willen de mens verbetern. Ik vraag me af,wanneer ze daar dan mee beginnen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar zijn ze al mee bezig, maar sommige zijn gewoon hardleers ;)
Volgens de test die op de Nederlandse website (aangegeven door Schumi23), ben ik ook een Indigokind. Nooit eerder van gehoord en ik heb nog steeds geen idee wat dat betekent. Doe de test, misschien ben jij er ook een.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Indigokinderen bestaan al heel lang. Het is een nieuwe naam voor hetzelfde. Bedoeld om te doen alsof het om een nieuw verschijnsel gaat, om te voorkomen dat mensen het herkennen als je de vorige naam gebriukt.

Vorige namen: sterrenkinderen, nieuwetijdskinderen, en nog zo een paar die ik me niet zo snel kan herinneren.

Steeds gaat het om zeer gevoelige kinderen die al jong getuigen van grote wijsheid. Om heel gewone kinderen dus, van wie de ouders denken dat kinderen simpele dingen zijn, en nog niet weten dat elk kind veel meer meekrijgt dan je op het eerste gezicht zou denken.

Sorry dat ik zo negatief ben, maar indigo kinderen bestaan al sinds minstens 40 jaar! Steeds onder een andere naam, maar steeds om de mensheid te verbeteren. Het zijn er echter nu niet meer dan vroeger, en er is nog niets veranderd.

Wacht een jaar of 5, misschien 10, en niemand zal zich indigo kinderen kunnen herinneren. Tegen die tijd zullen er misschien wel dimensionele kinderen zijn, of welke naam men dan ook zal hebben bedacht.
Cryofiel
14 jaar geleden
Die zijn blauw!