Hoe kan ik het beste een hoofd/medewoner die is overleden zijn naam en telefoonnummer uit de telefoongids laten verwijderen?

Is een be lme niet register in deze situatie handig?

Ik wordt elke week wel gebeld met de vraag of degene in de buurt is, ik zeg altijd nee, en in het telefoonboek kan ik niks vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

https://klantenservice.detelefoongids.nl/klantenservice/gratis-basisvermelding-aanpassen/842/

Bel dan met de klantenservice: maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8:30 en 17:00 uur via 020-408 64 00.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het beste kan je iedereen die belt op de hoogte brengen van het overlijden, vaak staan nummers in een systeem en komen ze niet uit het telefoonboek.
Via je provider kan je het nummer uit het telefoonboek laten halen, dit is dan ook gelijk voor de online boeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor je antwoord, maar het is niet veilig om aan iedereen die belt, te zeggen dat degene is overleden. De link van je voorganger heb ik gebruikt en werkt!
Het bel-me-niet register zal niet helpen als degene die belt dat doet vanuit een eerder contact, dan mag het namelijk.
Beter is moet de beller expliciet melden dat die niet meer moet bellen, de reden erbij noemen zal nogal overtuigend zijn denk ik.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt dat ik moet zeggen: "Ik ben sinds deze week ingeschreven bij bel me niet register?"