kun je 3d brillen nog ergens anders voor gebruiken??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:D

Antwoorden (4)

Ja, voor carnaval, maar dat is wel een beetje duur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, niet voor gangbare doeleinden. Voor de creatieve mens zijn er wel allerlei dingen te bedenken die je er mee kan doen hahaha... Je kan een gooi doen naar een vermelding in het Guinness Book of Records door er 100 op te eten of iets in die geest :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ruilmidden op diverse handelsites zoals Marktplaats

Toegevoegd na 2 minuten:
RuilmiddeL
12 jaar geleden
Als je twee 3D brillen hebt, dan kun je de ene omgekeerd tegen de andere plakken en dan kun je er gewoon door kijken want dan heb je 2 dezelfde .