Op woningnet staat opeens bij een woning. De woning is aangeboden..Kan ik deze woning dan krijgen? Of is het niks? Ik was nummer 333 voor 59 woningen.

Ik heb nog niks gehoord via mail of post of iets. En duurde wel 2 maanden voordat het er kwam te staan was een nieuwbouwproject in Zaandam, Terwijl ik uit duivendrecht kom...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

ikzelf zou op de website naar contact gaan en het aan woningnet zelf vragen, dat is vermoedelijk de snelste weg naar een antwoord.
succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de woning is aangeboden dan ie ie aan iemand gegeven. Jij maakt geen kans meer. Tenzij iedereen voor jou er toch van af ziet. Maar dan is er vast iets mis mee...