Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Iets leuks gaan doen. Mensen opzoeken, jezelf afleiden.
Als je je op de rotbui concentreert weet je bijna zeker dat ie doorzet. Als je je ergens anders op concentreert is ie zo weer weg...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
++

Andere antwoorden (5)

het beste is als je er met iemand over gaat praten of een bokszak kopen om je woede eruit te slaan helpt egt :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij werkt het altijd om even te mediteren. Of wanneer je niet thuis bent je gewoon even terug te trekken, je hoofd leeg maken en alles van je af laten glijden. Het duurt misschien even voor het je lukt maar uiteindelijk werkt het fantastisch!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fietsen, hardlopen, of gewoon in een hoekje gaan zitten wachten tot het over is
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Eerst stomp je keihard tegen een muur of boom. Dan gaan je knokkels bloeden en moet je dat verzorgen met pleisters en sterilon enzo. Dat leidt al lekker af. Daarna volg je het advies van Dounja op.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Ik ga een stapel wasgoed strijken, dat vind ik een rotklus. Omdat ik in een rotbui ben ga ik er als een speer doorheen en daarna voel ik me weer kiplekker omdat het feit dat de klus geklaard is me een goed gevoel geeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding