Wat wens je iemand toe die een operatie onder volledige narcose moet ondergaan? Iemand die doodsbenauwd is om onder het mes te gaan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
24.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu even geen zorgen , helpt toch niet , lekker slapen , en weer happy wakker worden ! En misschien iets van ik zal een gebedje vj doen en een kaarsje vj opsteken .

Het beste antwoord

Het beste is te zeggen: Ik zie/spreek je straks/ morgen wel weer en ik weet zeker, dat je je dan een stuk beter voelt.
Dus vooral niet doen, alsof er iets wereldschokkends gebeurt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'n hele goeie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toch hangt het er vanaf voor welke operatie iemand onder narcose moet. En wat ik al vaak heb ondervonden: na een operatie voel je je vaak helemaal niet beter, maar heb je veel pijn....

Andere antwoorden (3)

Die moet je proberen gerust te stellen. En zeggen dat het allemaal in orde komt. Ik weet niet wat voor een operatie? Maar toon je medeleven oprecht en geruststellen is het beste wat je kunt doen. En laten weten dat je op diegene wacht als hij of zij bijkomt. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sterkte? Ga morgen zelf ook onder narcose en mij is sterkte toegewenst.vind ik prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk ben jij dus ook niet doodsbenauwd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat klopt ook, prettig is zoiets nooit,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zeg dat je er voor diegene bent, als je dat ook meent en na kan komen , is altijd fijn als iemand je wil helpen.
Geruststellende worden als"het komt allemaal goed" zijn alleen geloofwaardig als je (ervarings) deskundige bent of anderszins verstand van zaken hebt. Anders komt het alleen maar over als goedbedoelde woorden waar je geen waarde aan kan hechten als patiënt.
Ik zou hem/haar gewoon een kus geven en zeggen : tot straks. Dit suggereert dat je hem/haar straks gezond weer terug ziet zonder doorzichtige, valse verwachtingen te wekken.