Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Leeft vader Abraham nog?

Was benieuwt want ik hoorde veel verhalen van mijn vader dat hij de michael jackson was in 1970 in nederland.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
15.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Jazeker, hij leeft nog. Petrus Antonius Laurentius (Pierre) Kartner (Elst, 11 april 1935), voornamelijk bekend als Vader Abraham, is een Nederlandse zanger, componist en producer van amusementsliedjes. Hij is de grote man achter het succes van talloze artiesten in het levensliedgenre. Hij woont in Breda.
Hij is ook diegene die Sieneke naar het songfestival heeft gestuurd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Petrus Antonius Laurentius A.K.A. Vader Abraham leeft nog steeds. meneer is wel geboren in 1935 dus is nu 76 jaar oud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is geen enkele gelijkenis tussen Pierre Kartner en Michael Jackson. Of jij of je vader vergist zich. Wij hebben wel een kindster Heintje gehad, die zou je in zeker opzicht de jonge Michael Jackson van Nederland kunnen noemen, maar die danste niet maar zong alleen smartlappen. Pierre Kartner leeft nog hoor. Hij is geboren op 11 april 1935 dus is nu 76 jaar oud.
(Lees meer...)
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze keer is de min wel van mij, Amadea.Heintje en Michael Jackson vergelijken, ik kan bijna niet typen van het lachen
Vader Abraham (bijbels figuur) is dood.

Pierre Kartner die landelijke bekendheid kreeg met het carnavalslied "Vader Abraham had zeven zonen" ( en daarna de de artiestennaam Vader Abraham aannam) leeft nog steeds en heeft wereldfaam verworven door het smurfenlied.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding