ik heb sinds 1 dag een vriendje, en ik ben 11 jaar. ik wil een keer met hem uit. ik weet niet hoe ik het moet vragen. kunnen jullie me helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Gewoon een stille hint geven bv. ik heb zin om naar de bios te gaan, (even wachten) ga je mee??

zoiets...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat versta je onder "uit"?

Ik neem aan dat je niet 's avonds op stap mag.
Met 11 jaar.
En hoe oud is die jongen?

Doe trouwens maar rustig aan hoor. Dat hebben jongens
het liefste.
Dus gewoon even kijken hoe het gaat.
Dan samen iets leuks doen. Of samen huiswerk maken.
Of iets eenvoudigs.

Loop niet te hard van stapel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat iemand van 11 jaar onder uit verstaat naar de bioscoop gaan, ergens wat eten, dat soort dingen. Ik weet wel zeker dat ze allebei niet op stap willen xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee bah! En ergens gaan eten op je 11e???? Dan toch zeker bij jouw of de ander z'n moeder hoop ik.
1 dag is nog maar kort. Niet zo ongeduldig. Kijk eerst eens aan hoe het gaat. eEen weer of 2. Vraag hem dan of hij eens mee gaat fietsen of wat dan ook.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zorg dat hij deze vraag leest, nadat je hem hebt verteld dat je een vraag op GV hebt gesteld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer je ze zit nog zo in je persoonlijke ontwikkeling, je eigen persoonlijkheidsvorming. Waarom zoek je niet een of meer leuke vriendinnen. Ik heb er zelf spijt van gehad dat ik te vroeg aan een vriendje begon. Je loopt risico vroeg gekwetst te worden. Alles wat je kiest heeft invloed op je toekomst. Sorry het is geen antwoord op je vraag. Je kunt er ook voor kiezen met een groepje vriend(in)en een uitje te verzinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mee eens....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rg89fh, ik had het niet beter kunnen verwoorden.