Mogelijk 2 nieuwe zendgemachtigden,powerned of nedpower en wakker nederland, zit Nederland daarop te wachten?

Zijn er nog niet genoeg zenders in ons land?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zit er niet op te wachten. Maar trial and error is de enige manier om uit te zoeken wat goed is. Ook hier geldt weer, wat goed is voor de meerderheid is vaak niet goed voor het individu. Staatstelevisie of publieke omroep, zoals nu, is voor mij uit den boze.

Daar zit Nederland (althans een deel daarvan) inderdaad op te wachten. Vergeet niet dat Llink zal verdwijnen, naar verwachting. Voorts worden NPS, RVU en Teleac geïntegreerd.

Ik zit er persoonlijk niet op te wachten. Ht aanbod is op dit moment groot genoeg. Geef mij maar kwaliteit in plaats van kwantiteit!

Televisie is zooo 20e eeuw. Al die zenders die om televisie of radiofrequenties vechten... Achter hun rug doemt een tsunami van internetzenders op die hen zal verzwelgen nog voordat ze in de gaten hebben wat er aan het gebeuren is.

Ik zit er niet op te wachten. Maar trial and error is de enige manier om uit te zoeken wat goed is. Ook hier geldt weer, wat doed is voor de meerderheid is vaak niet goed voor het individu. Staatstelevisie zoals nu is voor mij uit den boze.

Ach het is maar 2 uur per week en als ze goed weggestopt worden op het tijdsslot van 23.00 tot 24.00 dan gaat het aan de meeste mensen ongemerkt voorbij.

Het omroepbestel barst uit zijn voegen van al die zendgemachtigden. Vroeger (ja, vroeger...) hadden de omroepen nog een eigen identiteit, maar daarvan is volstrekt geen sprake meer. Ze vissen allemaal in dezelfde vijver en die is onderhand wel leeggevist. Het enige dat er nog inzit is troebel water en bagger. Ik denk niet dat Nederland daar op zit te wachten.

Nee, daar zit nederland niet op te wachten, die zien liever de grootste familiezender die alleen maar palingensound weten te pluggen;-)

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=wDFvK75OwlA

Ja daar zit een heel groot deel van Nederland op te wachten. Om te breken met die nuffige linksche Hilversumse meuk die nu de dienst uitmaakt.

Ik wel. Volgens mij is er inderdaad best genoeg *kwantiteit*, maar niet genoeg *diversiteit*. Je weet natuurlijk nooit of die nieuwe zenders dat zullen bieden, maar ik wil wel graag zien of ze dat lukt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100