Mogelijk 2 nieuwe zendgemachtigden,powerned of nedpower en wakker nederland, zit Nederland daarop te wachten?

Zijn er nog niet genoeg zenders in ons land?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
PowNed!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Petergradisen, uit je vraagstelling blijkt je vooringenomenheid tegen powned. eigenlijk vraag ik me af waarom je de vraag stelt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb geen flauw benul waar powned voor staat! Dus hoe kan ik dan vooringenomen zijn? Als je nu had gezegd tegen wakker nederland,had ik dat beaamd,want dat roept telegraafachtige associaties bij me op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan zou ik van af nu maar elke dag een half uurtje geenstijl.nl gaan volgen als ik jou was. Dan krijg je een aardig idee wat je te wachten staat met PowNed.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Had na 5 minuten al genoeg gezien en dat noem jij frisse wind?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, Mijn vader van uw leeftijd en die staat wel open voor nieuwe ideeën en meningen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mene mene tekel!

Het beste antwoord

Ik zit er niet op te wachten. Maar trial and error is de enige manier om uit te zoeken wat goed is.

Ook hier geldt weer, wat goed is voor de meerderheid is vaak niet goed voor het individu. Staatstelevisie of publieke omroep, zoals nu, is voor mij uit den boze.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hier ben ik het mee eens.

Andere antwoorden (8)

Daar zit Nederland (althans een deel daarvan) inderdaad op te wachten. Vergeet niet dat Llink zal verdwijnen, naar verwachting. Voorts worden NPS, RVU en Teleac geïntegreerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit er persoonlijk niet op te wachten.

Ht aanbod is op dit moment groot genoeg. Geef mij maar kwaliteit in plaats van kwantiteit!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je powned uitzendingen hebt bekeken en/of geenstijl.nl volgt dan zou je dit niet schrijven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat is geenstijl.nl anders dan sbs6?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zijn ene pootje is even lang.....
Televisie is zooo 20e eeuw. Al die zenders die om televisie of radiofrequenties vechten... Achter hun rug doemt een tsunami van internetzenders op die hen zal verzwelgen nog voordat ze in de gaten hebben wat er aan het gebeuren is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ach het is maar 2 uur per week en als ze goed weggestopt worden op het tijdsslot van 23.00 tot 24.00 dan gaat het aan de meeste mensen ongemerkt voorbij.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zou kunnen, zou het te verteren zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hier geven jullie dus inderdaad aan dat je gewoon tegen een verfrissende kijk op je linkse wereldje bent!
AWM
14 jaar geleden
Als je een duik in het riool verfrissend vindt, dan snap ik je.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft precies aan wat het is. Een riool oftewel een beerput. Het wordt tijd dat daar eens flink in geroerd wordt en er een frisse wind doorheen gaat.
AWM
14 jaar geleden
Precies. Sommige mensen vinden dat lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Werner,we zitten duidelijk niet op dezelfde golflengte en je leek me zo'n verstandige jongen/man.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@petergradiser ;-) (Dat is een knipogende smiley face!)
Het omroepbestel barst uit zijn voegen van al die zendgemachtigden. Vroeger (ja, vroeger...) hadden de omroepen nog een eigen identiteit, maar daarvan is volstrekt geen sprake meer. Ze vissen allemaal in dezelfde vijver en die is onderhand wel leeggevist. Het enige dat er nog inzit is troebel water en bagger. Ik denk niet dat Nederland daar op zit te wachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je opgelet had zou je weten dat juist die eigen identiteit van zowel powned (geenstijl.nl) als wakker nederland heel geprononceerd aanwezig is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja allicht, dat moet wel, anders komen ze niet binnen. Maar hoelang gaat dat duren? Al die andere zenders zijn bij aanvang ook met een eigen identiteit op de proppen gekomen, zo begint het. Maar uiteindelijk krijgen we er een tweede sbs6 en Tros bij. Heerlijk, ik kan niet wachten.
Nee, daar zit nederland niet op te wachten, die zien liever de grootste familiezender die alleen maar palingensound weten te pluggen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja daar zit een heel groot deel van Nederland op te wachten. Om te breken met die nuffige linksche Hilversumse meuk die nu de dienst uitmaakt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Linkse meuk? Is dat niet teveel eer voor onze omroepen?
Ik wil niet naar de tv kijken, want ik erger mij kapot aan al dat lage gezwets. Het volk wil brood en spelen en dat krijgen ze.
Ik wel. Volgens mij is er inderdaad best genoeg *kwantiteit*, maar niet genoeg *diversiteit*. Je weet natuurlijk nooit of die nieuwe zenders dat zullen bieden, maar ik wil wel graag zien of ze dat lukt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En als het niets is,hoe snel heb je ze dan weer van de buis af,Suzy?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarom zou ik iemand 'van de buis af' moeten krijgen? Er zit nog steeds een knop op mijn tv. Ik hoef niet te kijken. Als het niets wordt, ga ik daar op dezelfde manier mee om als met de huidige eenheidsworst. Ik heb dus niets te verliezen.