Waar vind ik een goede stichting om Roemeense kinderen de kleren van mijn dochter te schenken?

Mijn dochter van 1 jaar heeft zoveel kleding, en is er na een maand weer uitgegroeid. Zij is zo rijk, ze krijgt alles wat ze nodig heeft. Ik zou het heel fijn vinden als ik een arm kind zou kunnen helpen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Maar het moet wel een stichting zijn waarbij het enigzin controleerbaar is!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

deze mensen rijden jaarlijks naar roemenieen om hulp te bieden met van alles en nog wat zie verdere info
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont, maar wij hebben hier een stichting Roemenië die regelmatig naar Roemenië gaat, er worden dagelijks goederen afgeleverd, ook ken ik mensen die regelmatig met goederen naar Roemenië gaan of er zelfs een bedrijf hebben,er zijn het land vele stichtingen die goed werk doen, en ook vast bij jou in de buurt, probeer er achter te komen want het is een nobel streven om die mensen daar te helpen van onze overvloed.