Het zuiden van Nederland is donderdagavond opgeschrikt door een aardschok. De beving vond plaats even na 21.00 uur en was onder andere in Limburg, Brabant, Gelderland en Utrecht te voelen.

Ik woon in Noord Brabant en wij hebben er hier niets van gemerkt.

Een kaartje van de aardbevingen in Nederland en omgeving (zie bron) laat zien dat ze geconcentreerd voorkomen langs bepaalde zones: breukzones.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er ook nx van gemerkt (limburg)

Andere antwoorden (2)

Of de beving te voelen was is mede afhankelijk van de bodemstructuur waar men woont.

Ik woon momenteel aan de rand van een natuurgebied tussen 's-Hertogenbosch en het epicentrum, heb totaal niets gevoeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik woon in Zutphen, Gelderland, en ik heb 'm wel gevoeld! Ook maar heel kort hoor. Maar het was wel duidelijk een aardbeving vond ik.