Wat houd U over aan het eind van de maand .?

ik bedoel,alle vaste lasten betaald,boodschappen gedaan de hele maand,wat kunt u dan opzij zetten om te sparen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een duidelijk antwoord wil, is het handig om aan te geven wat de gezinssituatie is. Dan heb je een beter vergelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hard kans dat je rijenlange antwoorden krijgt met allerhande antwoorden uit allerhande inkomsten.
Welk nut kan dat voor jou hebben?

Het beste antwoord

samenwonend 1 kind van anderhalf. Ik zit nu in de ww en ik houd niets over. Sterker ik bezuinig me rot. (wel leuke sport ;))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Een stukje maand ;)

Nee, zonder gekheid. Wat ik overhou, geen idee eigenlijk. Ik ben niet zo veel met geld bezig, ik verdien genoeg om goed van te leven. Met sparen ben ik eigenlijk ook niet bezig. Ik hou vast wel iedere maand wat geld over, hoeveel weet ik dus niet, maar zoals ik al zei ik vind het niet zo belangrijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hooguit 200 euro......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben 16 jaar..

en verdien 240 euro per maand.
hou zegmaar 1000 euro per maand over.
heb geen vaste lasten xD

Toegevoegd na 10 minuten:
dus kan 900 ofzo opzij leggen om te sparen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
He? Je bent 16 jaar, verdient 240 euro per maand en...je houdt 1000 euro per maand over? Waar komt de resterende 760 (!!!) euro vandaan bij een kind van 16 jaar?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ind
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat noem ik pas slapende rijk worden. Mag je mij ook eens uitleggen hoe je dat doet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoofdrekenen is een probleem voor de jeugd tegenwoordig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ronde het af...............................
960 dan... @gootje: ik moet er wel iets voor doen he.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hand ophouden bij je ouders???
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja! Nee , Loop stage bij een hoveniersbedrijf.
ma: school.
di/vr: werken van 7 tot 5 , dus nou niet dat ik het voor het oprapen krijgt :p
Dat hangt heel erg van iemands prive omstandigheden af. als je met deze vraag bedoelt is het leven duurder dan een aantal jaren geleden? Dan ja, na invoering van de euro heb ik minder mogelijkheden om redelijk te sparen. Maar ook dit is weer relatief, want mijn kinderen zijn nu ook een stuk duurder. En het hangt er ook vanaf hoeveel woonlasten je hebt. Maar een beetje sparen lukt nog wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helemaal nix, meestal is het al op voor ik het krijg :-(
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind een vraag als dit best wel inspelen op iemands privésituatie. Want dit hangt helemaal af van je gezinssituatie, van je inkomen, van de hoogte van je vaste lasten, van je uitgavenpatroon.
Dat is iets wat de meeste mensen liever niet met anderen delen, en zeker niet op internet. Als we een andere GV-er moeten geloven en we vertellen dit komen de inbrekers binnen zodra we vanwege vakantie een paar weken niet op GV zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja , deze prive vragen moeten verboden zijn. stap1: je zoekt hier het hoogste bedrag.
stap2: je tikt de naam op google in en gaat beetje zoeken , vindt het adres/straat.
stap3: ze breken bij je in , als jij op hyves zet: ik ga nog lekker een weekje naar spanje :D Nou , Leuk om hierop te antwoorden.
aan het eind van mijn geld
houd ik altijd een stuk maand over.. ;-)

Ik vind het te prive om bedragen te noemen hier, maar we komen prima rond als we niet extreem gek gaan doen.