Wat houd U over aan het eind van de maand .?

ik bedoel,alle vaste lasten betaald,boodschappen gedaan de hele maand,wat kunt u dan opzij zetten om te sparen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

samenwonend 1 kind van anderhalf. Ik zit nu in de ww en ik houd niets over. Sterker ik bezuinig me rot. (wel leuke sport ;))

Een stukje maand ;) Nee, zonder gekheid. Wat ik overhou, geen idee eigenlijk. Ik ben niet zo veel met geld bezig, ik verdien genoeg om goed van te leven. Met sparen ben ik eigenlijk ook niet bezig. Ik hou vast wel iedere maand wat geld over, hoeveel weet ik dus niet, maar zoals ik al zei ik vind het niet zo belangrijk.

Hooguit 200 euro......

Ik ben 16 jaar.. en verdien 240 euro per maand. hou zegmaar 1000 euro per maand over. heb geen vaste lasten xD Toegevoegd na 10 minuten: dus kan 900 ofzo opzij leggen om te sparen.

Dat hangt heel erg van iemands prive omstandigheden af. als je met deze vraag bedoelt is het leven duurder dan een aantal jaren geleden? Dan ja, na invoering van de euro heb ik minder mogelijkheden om redelijk te sparen. Maar ook dit is weer relatief, want mijn kinderen zijn nu ook een stuk duurder. En het hangt er ook vanaf hoeveel woonlasten je hebt. Maar een beetje sparen lukt nog wel.

Helemaal nix, meestal is het al op voor ik het krijg :-(

Ik vind een vraag als dit best wel inspelen op iemands privésituatie. Want dit hangt helemaal af van je gezinssituatie, van je inkomen, van de hoogte van je vaste lasten, van je uitgavenpatroon. Dat is iets wat de meeste mensen liever niet met anderen delen, en zeker niet op internet. Als we een andere GV-er moeten geloven en we vertellen dit komen de inbrekers binnen zodra we vanwege vakantie een paar weken niet op GV zijn.

aan het eind van mijn geld houd ik altijd een stuk maand over.. ;-) Ik vind het te prive om bedragen te noemen hier, maar we komen prima rond als we niet extreem gek gaan doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100